Vše o nákupu
Nákup:
Pokud máte zájem o konkrétní zboží, stačí v detailu produktu kliknout na tlačítko DO KOŠÍKU. Touto akcí přidáte zboží do nákupního košíku, do kterého se můžete kdykoliv vrátit přes tlačítko v pravém horním rohu stránky. Můžete zde měnit počet objednaných kusů, případně vymazat nadbytečné položky košíku. Pokud chcete dále nakupovat, můžete se vrátit na detail produktu přes tlačítko POKRAČOVAT V NÁKUPU. V případě, že už jste si vybrali vše potřebné, přes tlačítko DO POKLADNY postoupíte k dalšímu kroku.
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Pokud je produkt SKLADEM, je připraven k expedici do 24 hodin od obdržení objednávky .
V případě, že vámi požadovaný produkt není skladem, budete informováni o nedostupnosti produktu. Produkt, který není skladem, je nutné objednat od našeho dodavatele. Doba doručení je obvykle 2-3 týdny od přijetí objednávky.
Registrace:
Pro usnadnění vašeho nakupování je možné se registrovat. Registrace je rychlá a jednoduchá a po vyplnění několika povinných údajů a zvolení hesla bude nakupování mnohem jednodušší, protože:
- při objednávání zboží nebudete muset vyplňovat kontaktní informace,
- budete mít přehled o všech svých objednávkách,
- můžete sledovat svoji objednávku a dostávat informace o změně jejího stavu a
- budete jako první informováni o novinkách a zajímavých akcích.
Způsob dodání:
- Osobní odběr v Zásilkovně: Objednávka bývá obvykle doručena druhý pracovní den od jejího převzetí do vámi vybraného výdejního místa. Dobírku lze uhradit kartou i hotově.
- Česká pošta - Balík do ruky: Objednávka vám bude zpravidla doručena do druhého pracovního dne od jejího převzetí. Kurýr České pošty se s vámi zkontaktuje pomocí mobilního telefonu, proto je důležité uvést vaše správné telefonní číslo. V případě vaší nepřítomnosti vám kurýr nechá zásilku na nejbližší pobočce České pošty.
- Česká pošta - Balík na poštu: Objednávka vám bude zpravidla doručena do druhého pracovního dne na vámi zvolenou pobočku České pošty.
- ČP - Balíkovna: Objednávka bude doručena obvykle do druhého pracovního dne od jejího převzetí do vámi zvoleného místa Balíkovny.
- GLS, DPD, PPL: Objednávka vám bude doručena do druhého pracovního dne od převzetí balíku. Budete předem informováni ohledně přibližného času doručení, proto nezapomeňte uvést správné telefonní číslo. Možnost uhradit dobírku i platební kartou.
- Osobní odběr na skladu: Zboží si můžete vyzvednout osobně ihned po obdržení potvrzovacího e-mailu. Můžete přijít kdykoli v otvírací době. Platba na prodejně je možná v hotovosti i platební kartou. Více zde.
- Doprava na Slovensko: Objednávky na Slovensko doručujeme prostřednictvím kurýrní služby GLS, do výdejních míst Zásilkovny anebo do odběrných míst PPL ParcelShop.
Způsoby platby:
V současné době umožňujeme tyto způsoby platby:
- Google Pay
- Dobírka: Celou částku za objednávku včetně dopravy zaplatíte až při převzetí zboží.
- Platba kartou přes platební bránu: Po kliknutí na tlačítko "OBJEDNAT" budete přesměrováni na platební bránu, kde zadáte potřebné platební údaje k provedení transakce.
- Platba bankovním převodem: Po potvrzení objednávky vám ihned přijde e-mail s číslem účtu a variabilním symbolem, kam zašlete potvrzenou částku v objednávce. Po obdržení platby na náš účet vám zboží ihned odešleme na vaši adresu, popřípadě si ho budete moci osobně vyzvednout ve skladu.
Dokončení objednávky:
Pro potvrzení objednávky stačí pouze vyplnit kontaktní údaje. Nezapomeňte vyplnit platný telefonní kontakt na vás! Pokud jste u nás registrováni, stačí se pouze přihlásit pomocí e-mailu a hesla. Všechny kontaktní údaje budete mít předvyplněné a budete moci sledovat stav své objednávky. Pomocí horní lišty se můžete kdykoliv vrátit na jakýkoliv z předchozích kroků a změnit vámi zadané údaje.
Objednávku dokončíte kliknutím na tlačítko OBJEDNAT, čímž ji závazně potvrdíte. Pokud jste objednávku omylem potvrdili nebo ji chcete doplnit či změnit, prosíme, neprodleně nás kontaktujte. Při potvrzení objednávky zároveň souhlasíte s našimi standardními obchodními podmínkami. Zde se také dozvíte další důležité informace o vrácení zboží a případné reklamaci.
Pokud jste něčemu neporozuměli nebo stále neznáte odpověď na svůj dotaz, neváhejte nás kontaktovat:
E-mail: eshop@dokonalytrik.cz
Telefon: +420 703 615 958
Přejeme vám příjemný nákup.